W dniu 29. marca 2012 o godzinie 17:00 odbyło się drugie spotkanie członków Klubu Fotografa. Miało ono miejsce we Wrocławskim Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3 przy ul. Legnickiej 65. Było to spotkanie o charakterze organizacyjnym.

Na spotkaniu omówiono funkcjonowanie oraz zawartość nowo powstałej strony internetowej oraz fanpage klubu na Facebook’u. Członkowie podzielili się swoimi pomysłami na funkcjonowanie klubu. Rozdzielono również niektóre obowiązki i funkcje. Zainteresowani zgłosili się m.in. do pełnienia funkcji koordynacyjnych oraz administrowania strony i fanpage. Informacje o osobach i funkcjach pojawią się wkrótce w zakładce ‘Kontakt’.

Najważniejszymi postanowieniami ze spotkania Klubu Fotografa są:

1. Osoby, które zadeklarowały się do członkostwa w Klubie Fotografa i nadal wyrażają taką chęć zobowiązane są uiścić opłatę wpisowego w wysokości 50,- PLN oraz wypełnić i dostarczyć podpisaną ankietę do końca kwietnia 2012 roku (numer konta oraz wersja ankiety do wydruku będzie dostępna w zakładce ‘Jak się zapisać do KF?’)

2. Ustalono termin i miejsce 3-dniowego wyjazdu integracyjnego dla klubowiczów, które ma się odbyć w dniach 11.-13. maja w malownicze okolice Przesieki. Szczegółowe informacje zostaną opublikowane na forum klubu.

W trakcie zebrania padła również ciekawa propozycja udania się na otwarcie sezonu VW Karmannów GHIA na Zamku Topacz w terminie 13.-15. kwietnia 2012. Oprócz możliwości wykonania unikatowych zdjęć zabytkowych samochodów można również poćwiczyć własny warsztat. Więcej informacji o samej imprezie znajdziecie na stronie muzeum (http://www.muzeum.topacz.pl/news-details/87/rozpoczecie-sezonu-vw-karmann-ghia). Polecamy również zaglądanie na forum, gdyż tam znajdą się bardziej szczegółowe informacje dotyczące imprezy. Daje to również możliwość umówienia się na wyjazd w większej grupie – ktoś ma samochód a ktoś inny robi świetną kawę na drogę.

Kolejne spotkanie organizacyjne zaplanowano wstępnie na 13. kwietnia (piątek). Czekamy jednak na potwierdzenie rezerwacji sali. Bądźcie zatem cierpliwi. Odpowiednie informacje pojawią się na stronie i na Facebook’u.

Czekamy na Wasze liczne przybycie i liczymy na świeże pomysły!